Proč mluví o content marketingu i Monty Python

Čtyři dny v americkém Clevelandu stačily pro nalezení důkazu: content marketing se stal seriózní disciplínou, která do města ve státě Ohio přitáhla tři a půl tisíce expertů z padesáti zemí. A jednoho legendárního komika jménem John Cleese, který přednášel o kreativitě a co pět minut nazýval Cleveland “hroznou dírou”. Tak vypadal mýma očima Content Markleting World 2015. Musíme se ale vrátit na zem. Jsme v Česku, kde se obsahový marketing teprve škrábe na vrchol svého “hajpu”.

via Médiář http://bit.ly/1JW9pf6

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s